Powered By Blogger

יום שבת, 2 ביולי 2011

המהלך שהוביל להתנסות ראשונה

WTF איז קריאייטיב און ליין? מה זה כאילו אינטרנט? כאילו באנרים וכאלה? מה צריך סדנה שלמה ללמוד על איך לעשות קריאייטיב לבאנר?
שאלות כאלו ואחרות עלו כשבמערכת הקורס שלנו הופיע השם "סדנת קריאייטיב און ליין", אז כן זה באינטרנט, לא זה לא רק באנרים ולדעתי צריך הרבה יותר מסדנה כדי ללמוד על העולם הגדול הזה שנקרא "אינטראקטיב".
לכיתת המפורעים נכנס אייל גן-מור(סמנכ''ל הקריאייטיב של טוויסטד)הוא הסביר לנו קצת על באנרים, על מיני סייטים, קצת יו-טיוב ופייסבוק והנה מגיע הבריף לפרזנטציה.(זה לא באמת קצת יש המון להסביר אבל זה לא הנושא של הפוסט)
אני שנייה עוצר ומראה איזה תוצר קטן שעלה לי ולעוד שני חבר'ה(גרי סלוב וחנן בלזם - קרדיטים ביצ'ז) בזמן תרגיל שאייל נתנו לנו בסדנה.
היה אמור להיות איזה קמפיין של דורקס פליי אבל "מוזס" הלא קשורים האלה כבר הוציאו קונספט דומה:








בכל אופן, הגיע הבריף לפרזנטציה - להכין מהלך שיכלול בתוכו כמה שיותר דברים ממה שלמדנו, המוצר הנמכר הוא אנחנו, קופירייטרים לעתיד.
מה אני אעשה מה אני אעשה.. ממ טוב אני ג'ינג'י בטוח אפשר לייצר על זה שיחה, מה שיכתב עכשיו הוא פירוט מפורט(כמו רעש מרושע) של המהלך הסופי(ולקח לי קצת יותר מכמה שעות להגיע לפתרון). לעצלנים יש בסוף סרטון.
אז ככה: אומרים שהג'ינג'ים אמורים להכחד איפשהו בשנת 2060, אמיתי או לא זה לא רלוונטי, לקחתי את הנתון הזה וביררתי למה אומרים דבר כזה. מסתבר שהגן הג'ינג'י הוא גן רצסיבי זה אומר שבשביל שיוולד ילד ג'ינג'י חייב שגם לאמא וגם לאבא יהיה את הגן (אבל הם לא בהכרח חייבים להיות ג'ינג'ים).
"יופי יש פה משהו שיכול להוביל לקטע גזעני - קטע גזעני יכול לעורר שיחה - שיחה תמכור אותי"
יאללה! פתחתי עמותה פיקטיבית שמקדמת חוק על איסור "נישואי תערובת", כך שג'ינג'י יוכל להתחתן רק עם ג'ינג'י אחר או נשא הגן הג'ינג'י, לעמותה פתחתי מיני סייט שמסביר עליה וכולל בתוכו עוד מספר תכנים(תראו בסרטון).
כדי לקדם את האתר השתמשתי בוידאו בלוג ביו טיוב, קבוצה בפייסבוק(שלמזלי כבר היית קיימת), פרינטים ברחוב ופרסום גרילה.











הקלקה כאן לקבוצה בפייסבוק

הפתרון הסופי(גזעני כבר אמרנו?) של המהלך כיוון למטרה שהעמותה לא הצליחה לפרסם את עצמה ולכן היא מחפשת משרד פרסום, אלא שבמקום בריף רגיל ישלח למשרד בריף שמתאר אותי ומציג אותי כיוזם המהלך.
בקיצור - הנה הסרטון חבר'ה, אם לא תבינו מה הולך בו - לפחות יש שיר נחמד ברקע.



אחרי ש"רצחתי" את עולם שלטי הרחוב לפחות נחמו אותי במקום ראשון בפרזנטציית און ליין, שבוע אחרי זה קיבלתי הודעה מאייל אם אני מעוניין להגיע להתנסות אצלו בטוויסטד, על ההתנסות אספר בפוסט אחר..


עד כאן..




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה