Powered By Blogger

יום רביעי, 6 ביולי 2011

איך הגעתי למקצוע

"ג'ינג'י אתה בא לת''א?" 
ככה זה התחיל, חבר מהצבא (גרי סלוב, בחור יצירתי יש לומר) רצה ללמוד קופירייטינג, אז אחרי יום פתוח ב"בצפר" ויעוץ ב"עבודי קריאייטיב" הוא החליט לנסות את מזלו ולקח קופיטסט (מעבודי כאילו דה!).
לכל קופיטסט יש מוצאי קופיטסט והבחור לא רצה לנסוע לבד לת''א אז הוא הזמין אותי:
"והייעוץ הזה עולה כסף?" שאלתי.
לא הייעוץ לא עולה כסף, אז מה אכפת לי? אני כבר סמ''ר עייף שמשעמם לו בבסיס ויש לי נסיעות חינם, אתם לא הייתם נוסעים?
"שלום באתי לשמוע ייעוץ לגבי קופירייטינג".
נשמע מעניין חשבתי לעצמי, אבל הקורס מתחיל חודשיים אחרי שאני משתחרר, הוא יקח שנה והוא בעיקר עולה 16,900 (ששרצ'מות).
"תיקח קופיטסט, תעשה אותו ותוך כדי תראה אם זה מתאים לך" - אמרה היועצת.
טוב, נתתי לה 250 שקל והיא נתנה לי חבילת דפים עם שורות ריקות שנקראים "קופיטסט", "וואו איזה כיף! זה ממש נחמד לכתוב פרסומות ובואנה נראה לי שאני גם טוב בזה".
יאללה ועדה! "אמאל'ה איזה פחד אם אני לא אתקבל? מה אני אעשה? מה אני אלמד?"
"יש עברתי!"


"עכשיו נעשה סיבוב הכירות, כל אחד יגיד את שמו ולמה הוא בחר ללמוד קופירייטינג"

"המממ.. אז אני רן, ו... היה לי נסיעות חינם ברכבת?!"

אומרים שבמבט לאחור אנחנו יותר חכמים - במבט לאחור על לקיחת הקופיטסט אני יכול להגיד שעשיתי את אחת הבחירות החכמות בחיי.

עד כאן...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה